Producere de mucus


Ciocolata poate slăbi sfincterele esofagiene superioare și inferioare. Acești sfincterele acționează ca gardieni, menținând detoxifiere colon forum și fluidele în direcția corectă în jos și împiedicând acidul din stomac să se deplaseze în esofag, faringe și laringe.

Dacă sfincterele slăbesc și acidul stomacal ajunge producere de mucus unde nu aparține, vă puteți dezvolta răgușeală, pierdere of voce, tuse cronică, și indiferenţă în fundul gâtului.

producere de mucus preparate generale pentru viermi

Pentru a înrăutăți lucrurile, consumul de ciocolată poate crește, de asemenea, producția de acid gastric, agravând problema. Iarba de mentă poate slăbi și sfincterele esofagiene superioare și inferioare, agravând situația.

Cafea Îmi pare rău iubitorii de cafea, dar cafeaua vă poate agrava problemele de flegmă.

Boli intestinale care provoacă mucus în exces

La fel ca ciocolata și menta, cafeaua slăbește și sfincterele producere de mucus superioare și inferioare, permițând acidului din stomac să curgă înapoi în esofag și gât.

Această iritare poate duce la producerea de flegme. Alcool La fel ca celelalte alimente și băuturi din această listă, alcoolul poate slăbi și sfincterele esofagiene superioare și inferioare, provocând iritații și flegme. Alcoolul este, de asemenea, un diuretic, ceea ce înseamnă că vă poate lăsa deshidratat dacă exagerați. Când ești bine hidratat, flegma devine mai slabă și se mișcă mai repede; când ești deshidratat, ai tendința de a mai zăbovi mai mult.

producere de mucus dacia plant angajari

Alimente bogate în histamină Deși este foarte rar afectează aproximativ un procent din populațieo altă cauză a acumulării de flegme legate de dietă se poate datora unei intoleranțe la histamină.

Corpurile noastre conțin histamină, dar există și alimente și băuturi care o conțin, potrivit unui articol din noiembrie în Jurnalul Academiei de Nutriție și Dietetică.

Aceste alimente includ multe fermentate alimente cum ar fi brânza, iaurtul și varza muratăprecum și procesate carne și peştecireșe, vinete, printre alții.

8 alimente care produc mucus în exces

Dacă devii intolerant, s-ar putea să simți simptome similare unei alergii alimentare, inclusiv producția crescută de flegmă sau mucus. Bauturi carbogazoase S-ar putea să vă placă soda sau apa minerală, dar este posibil să faceți mai mult rău decât bine dacă aveți o problemă persistentă a flegmei.

Băuturile carbogazoase au mai mult gaz, așa că ne fac să aruncăm mai mult. Deși aceasta nu este o problemă pentru cei producere de mucus mulți, poate fi și pentru alții, deoarece eructarea favorizează refluxul conținutului stomacului nostru.

Unele simptome clasice ale alergiilor alimentare includ mâncărime în ochi și piele, urticarie, umflături în jurul ochilor sau limbii, amețeli, greață și vărsături.

Ce produse sunt mucoase

Dacă sunteți alergic la unul dintre aceste alimente, este posibil să prezentați și simptome în regiunea plămânilor și a gâtului, cum ar fi producția crescută de flegmă, dificultăți de intrare și ieșire din aer, tuse, respirație șuierătoare și inflamație a gâtului, printre altele. Simptomele apar în general imediat sau în câteva minute până la două ore de la consumul alimentelor. Și când ești deshidratat, mucusul nu se îndepărtează din gât la fel producere de mucus ușor.

Lichide limpezi Ca supa, apă, producere de mucus, și alte băuturi hidratante pot ajuta la eliminarea congestiei gâtului și la prevenirea deshidratării. De asemenea, pot calma gâtul.

Alimente care produc mucus în exces

Poate că doriți să omiteți citrice lămâie în apă, suc de portocale etc. Băuturile carbogazoase, cum ar fi băuturile răcoritoare limpezi, pot fi, de asemenea, iritante. Mancaruri picante Poate doriți să evitați alimentele picante dacă aveți producere de mucus de reflux care pot agrava problemele de flegmădar altfel s-ar putea să doriți să luați în considerare un bol de ramen producere de mucus.

Un articol publicat în Biblioteca Cochrane în iulie a constatat că capsaicină, compusul care aduce căldură ardeilor iute, poate reduce grosimea mucusului. Alimente bogate în fibre Consumați alimente pline de fibre, cum ar fi fructe, legume, leguminoase, și cereale integrale, poate ajuta la reducerea flegmei.

producere de mucus papilloma virus senza sintomi

Un studiu anterior din apriliepublicat în American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine, a găsit o corelație între aportul crescut de fibre și scăderea tusei cu flegmă. A existat, de asemenea, o legătură cu consumul de fructe și alimente pe bază de soia. Rețineți că acesta a fost un studiu care a analizat asocierea dintre dietă și prevalența tusei cu flegma; sunt necesare mai multe cercetări în acest domeniu.